Targetting
Door gericht mobiel te adverteren behaalt u de beste resultaten. Mobleap kijkt samen met u naar uw doelgroep en stemt daar uw advertentie-activiteiten optimaal op af. Zo kijken we graag samen met u naar bijvoorbeeld de locatie, het geslacht en de provider van uw doelgroep.
Targetting op locatie
Met targetting op locatie kiest u voor mobiel adverteren in specifieke landen of regio’s, of zelfs op basis van heel specifieke GPS-coördinaten. Zo spreekt u uw doelgroep uiterst efficiënt en in de juiste taal aan.
Targetting op demografie
Door het geslacht van uw doelgroep te bepalen of bijvoorbeeld andere demografische variabelen als inkomen of leeftijd mee te nemen zorgt u voor een goed gerichte campagne. Mobleap helpt u graag bij het targetten van de juiste doelgroep, zodat uw mobiele advertenties optimale resultaten zullen opleveren.
Targetting op merk of provider
Mobleap helpt u daarnaast graag rekening te houden met het merk of de provider waar u doelgroep gebruik van maakt, aangezien ook dat van invloed is op hun advertentiebeleving. Wij houden hier effectief rekening mee en zorgen er zo voor dat u uw doelgroep op de juiste manier aanspreekt in uw mobiele advertenties.
Targetting op tijdstip en dag
Uw mobiele advertentie wordt pas echt effectief wanneer u die op het juiste moment presenteert. Wij gaan graag samen met u op zoek naar de meest relevante en daarmee interessante momenten op de dag. Adverteer in een bepaalde maand of specifiek in de avond, om optimale resultaten te bereiken met uw mobiele advertenties.