Mobiele Advertentieformaten
Diverse advertentieformaten bieden u eindeloze mogelijkheden, die precies aansluiten op uw wensen en de boodschap die u uit wilt dragen. Mobleap kan alle mogelijke advertenties vertonen om de aandacht te trekken. Vervolgens zorgt u met behulp van click-to-sms, click-to-call, click-to-buy, click-to-download of click-to-video voor de gewenste conversie.
Display
Een mobiele display advertentie wordt paginabreed weergegeven. Nadat u de aandacht getrokken heeft licht u de actie toe of kiest u direct voor een van de conversiemogelijkheden.
Lees meer over mobiele display advertenties
Display expandable
Een display expandable klapt uit vanuit een display advertentie, om bijvoorbeeld de helft van of zelfs het gehele scherm te vullen.
Lees meer over display expandable advertenties
Prestitial
Met een prestitial kiest u voor een pagina vullende mobiele advertentie. Deze wordt bijvoorbeeld voorafgaand aan het starten van een app getoond.
Lees meer over mobiele prestitial advertenties
Video ads
Video ads zijn met name goed geschikt voor het creëren van brand awareness en in combinatie met de diverse sociale media.
Lees meer over mobiele video ads
Rich media
Rich media mobiele advertenties bieden u de mogelijkheid creatief te adverteren op iedere gewenste plaats op de mobiele website en in iedere vorm of grootte die u kunt verzinnen.
Lees meer over mobiele rich media advertenties
Textlink
De textlink is de ideale opstap naar uw landingspagina. U trekt de aandacht van de mobiele gebruiker met maximaal 24 karakters aan tekst.